woensdag 21 juli 2010

2e dag

Vanochtend moesten we weer vroeg op om de 2e dag van de 4daagse te lopen.
Om half 4 werd ik weer wakker gemaakt door mijn moeder.
Toen we klaar waren met de dingen die we iedere ochtend doen (aankleden, eten, drinken, en naar de wc gaan)gingen we weer op weg naar de wedren.
Waar opa en ik om kwart over 5 mochten starten, door de drukte konden we pas om half 6gaan lopen.
Vlak na de start kwamen weer die gekke studenten tegen, die zoals gewoonlijk weer mega dronken waren.
Via het plaatsje Alverna, en een heel stuk er tussen kwamen we in Wijchen waar Mama Oma en Ilse en de buurvrouw Ina zaten.
Daar hebben opa en ik even gezeten en we zijn daarna snel de laatste 15 kilometer gaan doen.
We konden heel makelijk bijhouden hoever we zaten omdat steeds bordjes hingen "volgende wc over 1 km".
Na het afmelden gingen we naar de snackbar en hebben daar gewacht tot mama en Ilse ons kwamen halen wat best lang duurde omdat ze boodschapen aan het doen waren.
Eenmaal op de camping heb ik gedoucht en ik zit nu dit blogje te schrijven.

groetjes niels

Wordt Vervolgt



Even rusten bij Mama, Ilse en oma
Daarkomen ze... In Wijchen
In de verte
Close-up
In mn speciaal "ontworpen" wandelbroek (tegen asfaltbranden)

2 opmerkingen:

  1. mooi dat je ook deze dag goed ben doorgekomen.
    ook de oegstgeester courant heeft weer een stukje geplaatst over jou, met die foto van vorig jaar. groetjes en veel plezier morgen over de heuvels x x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toppie niels, ik vindt het heel wat wat jij en opa doen. op naar moggel
    groetjes van irma(beaudine's moeder

    BeantwoordenVerwijderen