donderdag 22 juli 2010

dag 3

Vanochtend kon ik lekker uitslapen, nou ja uitslapen ik mocht een uurtje langer slapen omdat we vandaag de late start hadden.
Ik werd dus om half 5 wakker gemaakt in plaats van half 4.
Maar omdat er zoveel problemen waren met de polsbandjes heeft het bestuur besloten dat we eerder mochten beginnen in plaats van kwart over zes mochten we om kwart voor zes al starten.
Zoals gewoonlijk stonden (je kan het al raden) de dronken studenten er weer.
Via de startplaats Nijmegen gingen we naar het dorpje Malden waar we dwars doorheen zijn gegaan. Via het Maas-Waal kanaal door naar Molenhoek en later ook naar Mook.
Eerst een heel stuk gelopen totdat we door de het driehoekje van Middelaar, Plasmolen en Milsbeek liepen.
Bij iedere heuvel die we tegen kwamen, dachten mensen dat ze op de zevenheuvelenweg zaten maar tot die weg, waar veel mensen bang voor zijn, moesten we eerst nog wat kilometers maken en door Breedeweg en Groesbeek.
En toen kwamen we (rapapa rapapa) de zevenheuvelen weg op.
Eerst de eerste heuvel, toen de tweede, daarna de derde, en toen de 4e, daarna de gene na de 4, op de 6e heuvel stonden Oma, Mama Ilse en mijn andere Opa en Oma daar hebben we snel een broodje gegeten en daarna de laatste heuvel over.
Na die heuvels was het nog een uurtje lopen naar de finish.
In Berg en Dal stonden ook nog mensen langs de kant en natuurlijk ook in Nijmegen nog.
Na het afmelden hebben we wat gedronken en daarna zijn we naar ons ophaal punt toegelopen.
Toen ik terug kwam heb ik wat gedronken en daarna dit blogje geschreven ik ga nu snel douchen

Wordt Vervolgd tot de laatste dag

Niels






2 opmerkingen:

  1. En nu op naar de "Via Gladiola" morgen!
    Zoals jij het beschrijft lijkt het bijna vanzelf te gaan, maar ik weet wel beter.
    Succes morgen!

    tante Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo jongen t zit er bijna op nog een dag, t gaat je weer goed af lees ik en hoorde ik van je in onze gesprekjes tijdens t lopen.
    die laatste dag moet je als eengroot feest gaan beleven dat heb je wel verdient.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen