dinsdag 20 juli 2010

De eeste dag

Hoi allemaal.

Vandaag was de eerste dag van de 4daagse.
Het was niet zo moeilijk.
Vanochtend werd ik om half 4 waker gemaakt door mijn moeder.
Toen moest ik eten,drinken en aankleden.
Daarna gingen we in de auto op weg naar de start.
Om kwart over 5 gingen we van start.
Bijna gelijk aan de start stonden er al mensen langs de kant, nou ja mensen.. studenten die mega dronken waren.
Toen we de Waalbrug over waren,begonnen de mensen een beetje waker te worden.
We hebben eerst nog een heel stuk gelopen voordat we eindelijk in Elst kwamen, waar we Mama, Oma en Ilse tegen kwamen.
Een stukje verder hebben we gerust bij de S.D.S. waar mijn tante ook altijd bij staat.
Daar heeft opa een kopie koffie en ik een flesje AA gedronken.
Een stukje verder op hebben we een bekertje bouillon gedronken voordat we de dijk op gingen.

Op de dijk stond papa ook nog ff kijken, wat heel leuk was.

Na de dijk was het nog maar een klein stukje met weer die dronken studenten.
Na het afmelden, iets gedronken te hebben en een ijsje gegeten te hebben gingen we terug naar onze "ophaalplaats" waar Mama en Papa al snel waren

Op de Camping hebben we nog wat gedronken en daarna een water gevecht gehouden met Papa en Ilse
Daarna heb ik gedoucht en ik zit nu dit blogje te schrijven.
Groetjes van ik

Word Vervolgd... En mama zal vanavond ook ff foto's plaatsen.

1 opmerking:

  1. ik vond t mooi om jullie in die massa te voorschijn zien komen, en ff met je te knuffelen
    x voor morgen alvast . als jij start draai ik nog een keertje om maaar in mijn droom ben ik bij je.

    BeantwoordenVerwijderen