woensdag 22 juli 2009

Dag 2 met foto's

Hoi allemaal

Vandaag de 2e dag .. die noemen ze de dag van Wijchen.
Opa en oma hadden me al een beetje gewaarschuwd dat dit altijd een saaie dag is.
Nou daar hebben ze niks teveel mee gezegd!!

We hebben goed gelopen maar er waren heel veel stukken waar niet zo veel gebeurde en daar was het dus gewoon echt heel er saai.
Het was vanmorgen toen we wakker werden nog wel even regenachtig en dus waren we even bang dat het vandaag meer zou gaan regenen.
Maar dat gebeurde dus niet .. het werd droog en eigenlijk een beetje te benauwd.
De luchtvochtigheid is heel erg hoog en dat is helemaal niet fijn.
Mama, oma en Ilse zaten in Alverna en in dat plaatsje was het eigelijk het gezelligste stuk.
Boven de weg was een brug gemaakt en daar stond muziek op. Door de muziek gingen alle mensen klappen en zwaaien.
Daar hebben we ook even iets gedronken en een appelflapje gegeten en toen gingen we weer.

Na het lopen heb ik me lekker, net als gisteren, laten masseren bij de KRO. Ik had een beetje last van mijn knie en dat is nu weer over.
Ik heb voorlopig al wel 2 dagen blaarloos gelopen!!

Nu ga ik gauw slapen, morgen de 3e dag.
Dat is de dag van de zevenheuvelen






1 opmerking:

  1. Al op de helft dat doe ik je geeneens na !
    Trots als een pauw hoop ik dat de rest je net zo goed af gaat.Ik zie je vrijdag ergens langs de route, en hoop dat ik het dan droog houd of t regent of de zon schijnt.

    BeantwoordenVerwijderen