woensdag 15 juli 2009

Weer in de krant!!

Hallo allemaal

Terwijl Niels op kamp is, hou ik jullie verder even op de hoogte.
Vandaag staat er wéér een stukje in de Oegstgeester Courant... op de sportpagina!

Ik kreeg vandaag een mailtje met een link naar het stukje. Het staat ongeveer midden op de pagina, zonder foto deze keer, van krant 29-2009. (Zie link elders op deze pagina)
Het is een (min of meer logisch) vervolg op het stuk van vorige week dat Niels misschien wel de jongste zou zijn.
Inmiddels wisten wij wel dat het niet zo is, maar nu weet ook de rest van het dorp het.
Leuk om te merken dat het andere mensen toch blijkbaar ook bezig houd.
Gisteren ontving ik al een mail dat Dhr. van Elk (die de stukjes heeft geschreven) er zelfs in het dorp op aangesproken was, door een mevrouw die ook mee loopt, dat Niels niet de jongste is.

Willen jullie Niels sponsoren??
Kun je me bellen: 0630370170

Groetjes (dit keer)
Linda

1 opmerking:

  1. Ome jeff, melissa en Damian17 juli 2009 om 06:35

    Hallo Niels,
    hier een berichtje Van Ome jeff, melissa en Damian.

    nog een oaar daagjes en je gaat beginnen met de 4-daagse.
    nog 4 dagen op precies te zijn.

    Wel heb ik gelezen dat het dinsdag 26 graden en woensdag 29 graden word.
    Dus het zal nog niet meevallen!

    We vinden het wel erg knap van je hoor!!

    Veel succes dinsdag!!

    groetjes uit roosendaal.

    BeantwoordenVerwijderen