vrijdag 10 juli 2009

Helaas pindakaas

Gister is er bekend gemaakt wie er de jongste lopers, jongen en meisje, zijn.

Helaas pindakaas... ik ben het dus niet!!! Het zijn dit jaar maar liefst 5 kinderen! 4 Jongens en 1 meisje ... alle 5 jarig op 31 december.

Ik was best wel ff teleurgesteld, want nu is de kans dat je me op de tv zal zien wel klein geworden denk ik!!

Mama heeft het nagevraagd bij de 4-daagse organisatie en er blijken maar liefst 11 kinderen in de week na mij jarig te zijn!!

Dit jaar doen er 277 kinderen mee uit 1997.. die zijn dus allemaal nog 11 of net 12 jaar.

Papa en mama zeggen dat ik het positief moet bekijken en dat ik dus wel bij de jongste 12 zit!

Ik ben sowieso de JONGSTE loper van de hele familie.. Ik weet niet of er nog meer kinderen uit Oegstgeest lopen, maar anders ben ik waarschijnlijk de JONGSTE uit Oegstgeest.
En omdat ik samen met opa met de KRO mee loop is er misschien ook nog wel een kansje dat ik daar de jongste ben en dan misschien alsnog op de tv kom. ;-)

Vandaag heb ik ook even een tussenstandje gemaakt van het sponsoren voor het Rode Kruis. Ik sta op dit moment op 103,50 euro maar ik heb nog plek op mij blaadje hoor! Dus als je wil kan je me sponsoren, je moet dan alleen wel even zorgen dat je het geld even thuis brengt zodat ik het zondags in de collectebus kan gooien als ik mn startbewijs ga halen.

Maar eerst ga ik morgen nog ff een kleine week op kamp met de scouting... lekker zeilen in Friesland!

Doei allemaal.

1 opmerking:

  1. Hey jongen..

    Ondanks dat je niet de allerjongste bent... ben je wel 1 van de jongsten, en hoe dan ook we zijn NU al ENORM TROTS!!

    Geniet eerst maar van je kamp!

    Dikke kus Mama

    BeantwoordenVerwijderen