dinsdag 21 juli 2009

Eerste dag gehad

Vandaag de eerste dag.
Vanmorgen moesten we er om 6 uur uit.
Oma riep me dat ik wakker moest worden en toen zei ik ik ga niet lopen... Geintje natuurlijk maar ik was best nog wel moe.
We hebben ontbeten, oma heeft mn voeten afgeplakt op de plek waar ik wel eens een heel klein blaartje had. en om kwart voor 7 zijn we vertrokken.

Om half 8 was de start. Het was onwijs druk en het duurde best wel even voor we konden gaan lopen.
Onderweg is het heel gezellig.. er staan veel mensen aan te moedigen en soms krijg je iets (een snoepje,stukje fruit,komkommer van alles) Er is veel muziek en allemaal vrolijke mensen. De tijd lijkt dan veel sneller te gaan. Sommige stukken zijn wel vervelend.. Daar lopen dan veel te veel mensen in soms te smalle stukken straat.

Toen we Oosterhout gehad hadden liepen we over een lange dijk.. die is best wel saai maar vandaag liep ik daar met een agent en we hebben samen heel leuk lopen kletsen.

Het was mooi weer alleen onweert het nu heel erg.

Maaaaar het allermooiste van vandaag was dat papa kwam kijken!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten