vrijdag 17 juli 2009

ff updaten

Hallo allemaal

Ik ben weer terug van een heeeel leuk kamp!!
We hebben lekker gezeild en gezwommen en ik ben samen met de andere zeuntjes (nieuwelingen) gedoopt zodat we nu officieƫl zeeverkenner zijn.

We hebben lekker weer gehad. Ik hoop dat dat volgende week ook zo is.
Het hoeft van mij niet heel warm te zijn als het maar gewoon droog is, en er maar niet teveel wind staat.

Op www.de4daagselive.nl/30H466 kun je me ook nog volgen. Dit is een officieƫle site waarop je kan zien waar ik op het parcours ben.
Ook staan er webcams langs de route waarop je lopers voorbij kan zien komen.
Als ik bij een webcam kom en als ik hem zie en het kan even zal ik zwaaien!
Kijk voor meer informatie maar even op de site van de 4daagse. www.4daagse.nl

Zo dat was het weer voor vandaag.
Ik ga nu badderen terwijl mama druk is met wassen zodat ik morgen mijn spullen weer schoon mee kan nemen.

Doeiiii

1 opmerking:

  1. Hoi Niels,

    veel succes met de 4daagse!
    jammer dat je niet de jongste bent,
    maar misschien wel de jongste van de KRO
    in ieder geval zet hem op!!!

    Groetjes, Edwin

    BeantwoordenVerwijderen