vrijdag 24 juli 2009

Laatse dag UITGELOPEN!!!!

Dit blog kan ik typen doordat Joost van de receptie zo aardig was om zijn vaste verbinding even aan ons te lenen omdat het draadloze systeem even niet werkte.

Maar nu dus vandaag

De dag begon net als alle andere, vroeg op om op tijd aan de start te staan.
Mama Oma en Ilse brachten ons weg en gingen daarna gelijk naar hun plekje aan de Via Gladiola.

Om half 8 waren we gestart en begonnen we aan de laatste 30 km.
Onderweg hebben wij een buitje regen gehad, dat was zo weinig dat we het met een klein parapluutje afkonden.

Al heel snel waren we in Overasselt.
Van daaruit liepen we naar Heumen, Malden en die weg was volop feest.

We hebben nog gestopt bij de KRO post voor wat eten en drinken en zijn toen verder gelopen.
Het hele laatste stuk was eigenlijk een groot feest!!!
Overal muziek, vrolijke mensen, aanmoedegingen.

Tot de finish werd je gedragen leek het.

Onderweg heb ik van alles gekregen(bloemen,knuffel,snoepjes,ballonnen en heel veel applaus)

Bijna bij het eind wachtte mijn fanclub me op.
We waren goed herkenbaar aan de door mama ontworpen t-shirts en petten.

Natuurlijk moest ik ook op de foto met mijn fans.
Mijn zusje heeft het laatste stukje mee gelopen.

Toen we langs de VIP tribune kwamen stond de burgemeester ons aan te moedigen en kregen we bloemen van hem.
Daarna zijn we écht gefinishd, hebben onze kaart voor de laatste x laten scannen.
Dat was het grote moment... Het moment waarop ik dan eindelijk het felbegeerde "kruisje" kreeg.

Daarna zijn we naar het KRO meeting point gelopen en hebben Papa, Mama, Ilse en Oma gevraagd om daar met ons een borrel te komen drinken.
Ik heb nog een lekker broodje hamburger gegeten en toen zijn we snel naar de camping gegaan, want het begon te regenen.

Papa heeft nog lekker curryworst gemaakt en is toen na het eten naar huis gegaan.
Mama Ilse en ik gaan morgen.

Dit is het einde van deze spannende en leuke week.

Morgen thuis zullen we nog even de laaste foto's erop zetten.


OOOOOJAAA.... Ennuuuuh Volgend jaar ga ik weer, want die medaille is veel mooier dan deze, MAAAR vooral omdat ik het zo onwijs vet gaaf vind om te doen!!

Doeiiii

2 opmerkingen:

  1. Zo trots als een pauw ,heb ik het moment beleefd toen je in de verte aan kwam lopen,fluitend.
    pappa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niels en ook Opa Do,

    gefeliciteerd met deze geweldige prestatie, gewoon KLASSE! Zo te lezen was het weer een geweldig feest, kreeg gisteren bij het kijken naar de intocht weer de kriebels. Geniet ervan en rust maar lekker uit!

    groetjes van René van der Weijden(vader van Tim en Mike)

    BeantwoordenVerwijderen