zondag 5 juli 2009

Het begin

Op 24 april 2009 kreeg ik officieël de bevestiging van de organisatie binnen.
Er kwam een brief met daarin mijn loopnummer en een aantal "tips" over het ophalen van mijn startbewijs en controlekaart.

YES .. het gaat echt gebeuren!! Ik heb veel getraint samen met mijn opa en ook met een oom de ook de 4-daagse gaan lopen.
Opa start dit jaar voor de 20e keer, maar doordat hij 1x geblesseerd uit is gevallen én doordat de 4-daagse 1x is afgelast gaat hij dit jaar het cijfer 18 halen.

Ik ga voor mijn allereerste medaille en ook krijg ik een certificaat.

Al sinds ongeveer mijn vierde jaar ga ik met mama en mn zusje met opa en oma mee naar de 4-daagse kijken. Soms alleen de laatste vrijdag en soms de hele week.
Het was altijd heel leuk en daarom wil ik het ook een keer doen.

Opa heeft ook steeds gezegd dat de kans (redelijk) groot is dat ik de jongste loper ben.
Ik ben namelijk jarig op 24 december. Er kan natuurlijk dus nog iemand in de dagen van 25 tm 31 december jarig zijn en dan is die de jongste.
Als je de jongste bent kom je ook op tv en in de krant, dat maakt het nóg een stukje leuker natuurlijk.
Maar het is niet het belangrijkste. Óf ik de jongste ben dat maken ze pas aan het begin van de 4-daagse bekend, dus dat is nog even wachten.

Eerst volgende week nog op kamp met de scouting en dan ga ik er tegenaan!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten