maandag 6 juli 2009

Oegstgeester Courant

Mama had pas de Oegstgeester Courant een mailtje gestuurd dat ik de 4daagse ga lopen.
Vandaag kreeg ze een mailtje terug dat ze wel een interview met me wilden doen.

Om half 5 was het zo ver. Meneer Wil van Elk kwam met me praten en af en toe schreef hij dingen op.
Vandaag gaat hij nog een stukje schrijven en dan komt het misschien wel deze of volgende week in de krant. Helemaal zeker weet je dat nooit, maar het zou wel leuk zijn.

Als het er in komt zal ik het wel weer melden en dan ook een link naar de site van de krant plaatsen zodat iedereen het kan lezen.

Doei .. wordt vervolgd!

2 opmerkingen:

  1. He die Niels,
    Je eerste dag vandaag, ik hoop dat het lekker ging. Ik wens je veel plezier en we volgen je op de voet!
    Groeten Annelies (moeder van Tessa)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heey niels,
    wij waren -jammer genoeg- op vakantie toen je begon. ik heb gelezen dat je het goed hebt gedaan. zelf zou ik het ook nooit kunnen.
    hopelijk heb je het op genomen toen je op tv was, ik wil het graag een keer zien. ik heb ook de foto's op de site gezien.erg leuk. super gedaan!!

    veel groeten van tessa
    p.s. was nog ff langs gekomen met niels v.v , maar toen was je er niet. tot in groep!! mis zie ik je wel eerder maarja. gr.

    BeantwoordenVerwijderen