zondag 26 juli 2009

Nog even

Hallo allemaal

Nog even een voorlopig laatste berichtje.
Gisteren hebben we lekker uitgeslapen en uitgebreid ontbeten.
We hebben alle spullen opgeruimd en nog een bakkie koffie gedaan.
Aan het einde van de middag zijn we naar huis gegaan.
Onderweg hebben we nog een lekker broodje gegeten en toen door naar huis.

Toen we thuiskwamen hing er een spandoek voor het keukenraam. Mama en Ilse hadden dat al gemaakt vóór dat ze naar Nijmegen kwamen en papa heeft het 's-morgens opgehangen voor hij naar zijn werk ging.
Mama heeft ook nog de vlag uitgehangen met mijn wandelschoenen er aan.
We hebben ook nog een foto gemaakt van mij met mn kruisje open met gladiolen in mn hand voor het spandoek.

Het was allemaal heel leuk.
Ook kwamen 's-avonds opa en oma van Steijn nog even een bakkie doen.

Ik kreeg ook allemaal leuke reacties van mensen uit de buurt en ook van collega's van mama toen we even eten gingen kopen.
Iedereen had het gelezen in de krant of me op tv gezien en iedereen feliciteerd me.

BEDANKT ALLEMAAL VOOR ALLE LEUKE REACTIES EN VOOR HET LEZEN VAN MIJN BLOGGIE!!

Tot volgend jaar!!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten