maandag 20 juli 2009

OP TV!!! JIIIEEEEHAAA!!!

Vanmorgen hebben we eerst lang uitgeslapen en daarna hebben we voor de laatste keer vóór de 4daagse uitgebreid ontbeten.
Tijdens het ontbijt werden we gebeld door de KRO of we om 3 uur op het meetingpoint zouden kunnen zijn.
Ze wilden namelijk een interview met met doen met Fons van der Poel.

Mama en Ilse kwamen ook net optijd aan om er bij te kunnen zijn.
We moesten daar nog even wachten. José van de KRO ging Fons van der Poel waarschuwen. Toen hij kwam moesten opa en ik op een stoeltje gaan zitten.
Hij kwam vlak bij ons staan en begon daar eerst met de cameraman een stukje te vertellen over het sponsorproject waarvoor ik ook geld had opgehaald.

Toen hij dat stukje klaar had kwam hij bij mij. Hij vroeg hoe oud ik ben en wie mij allemaal gesponserd habben. Ook vroeg hij hoeveel ik opgehaald had.
Het was maar een klein stukje en het zou 's-avonds uitgezonden worden.

Daarna zijn we nog even de stad in gegaan en toen moesten we om half 5 wéér bij de KRO zijn voor een welkomstborrel.
Op die borrel werd ook nog even gezegd dat ik de jongste loper ben bij de KRO en dat ik voor het sponsorproject 320 euro heb opgehaald.
Ik moest even gaan staan en alle mensen gingen voor me klappen!!

Daarna zijn we naar de camping gegaan en hebben we met een bord op ons schoot op de rand van het bed naar de uitzending zitten kijken.
Het was een leuk stukje, maar wel heel raar om jezelf op de tv te zien.

Omdat ik bij de KRO de jongste ben heb je kans dat ze me deze week nog wel meer gaan volgen. Dus jullie moeten vooral allemaal kijken iedere dag naar "Het gevoel van de vierdaagse" op Nederland 1 om ongeveer 19:25.

Oom Jeff belde ook nog dat er inmiddels een paar foto's van mij op de KROsite staan en ook dat er mijn naam genoemd wordt en het bedrag dat ik heb opgehaald.

Nou nu ga ik gauw slapen morgen om 6 uur loopt de wekker af en om half 8 is de start.

Welterusten allemaal

1 opmerking:

  1. Hoi Niels en opa, heel veel plezier tijdens het wandelen gewenst en we duimen voor een goed verloop van jullie 4-daagse. Succes!!
    Groetjes Maartje en Leo Huyerjans-van Steyn uit Heerlen en kids.

    BeantwoordenVerwijderen